"In order to be irreplaceable, one must always be different" - Coco Chanel

понедељак, 2. април 2012.

Accessories

Danima gledam da obnovim svoj bizu nakit, esarpe, prolecne sesirice, zanimljive trake i snale za kosu, ma svega toliko ima ali prosto ni sama ne znam sta bih kupila prvo. Obozavam sve te detalje, od cvetica i masnica kojih toliko ima, ali svaki put kada prodjem pored nekog cvetic-brosa, ja prosto moram da kupim bar jedan :)
Mislim da svaka zena uvek mora imati bar neki detalj na sebi, bez obzira sto ja podrzavam jednostavnost, i znam da zena izgleda najbolje u jednostavnim elegantnim komadima, sa dobro uklopljenom torbom i cipelama, ali ipak bez dobre ogrlice ili esarpe ili dobrog brosa nista nije tako mocno kada nema nekog chic detalja :). Moj omiljeni detalj definitivno su mindjuse, narocito u vecernjim elegantnijim varijantama, uvek se opredelim za napadne dobre mindjuse, ponekad mi je zao sto kupujem toliko ogrlica, ali ih ne nosim tako cesto. Mislim da su brosevi definitivno hit protekle dve sezone, must have i ovog proleca/leta, tako da cure sto pre nadjite neki odgovarajuci komad za sebe. Postavila par komada koji se mogu naci u Accessorize-u, i Peacocks ima jako zanimljive detalje i znatno je pristupacniji od prethodno navedenog, takodje nemam nikakav problem reci da se na Bulevaru (mislim na ulicne prodavce), bloku 70 mogu naci odlicne trake za kosu, snale i brosevi, tako da sto je bitno ima za svaciji dzep :). Mada Accessorize ima jako povoljne cene kada je 50-70% snizenje, onda stvarno za mali novac moze se svasta naci :)
 Zato sam danas resila da izdvojim omiljene komade, i da ih rado podelim sa vama, neke od ovih i ja posedujem, a neke iste ili slicne planiram uskoro da nabavim.


















Ove narukvice definitivno must have ove sezone, ali po meni uvek su dobrodosle :)














I za kraj sam postavila -cinnamon accesorise- slicicu koju sam skinula sa njihovog profila na fb, ja sam narucila nekoliko cvetica koji je standardno i bros i snala. Zaista su odlicni, ima raznih boja i velicina, a i veoma su  povoljne cene.



2 коментара: